Tuesday, 14 February 2012

You're Such A Busy Body

salam semua..
okey..disebabkan wani tgh update blog ni pda wktu pagi,,so wani nk cakap "good morning" kpada
korang suma..bg ssiapa yg tgh bca entry ni pd wktu tghari,ptg,malam ke sory okey..hehe
apew tjuk wani ari ni?? ok,you're such busy body right??
ermmm,,spew ye yg busy body tu? cer tke2..haha msti la kwan2 kn.
haihh..lama -kelamaan boleh rimas dibuatnya dgn sikap si teman.kalau ambil berat x pe jgk
tp kalau mnyibuk mlampau aper cite??..meh nk bg contoh skit,,si teman ni dtg rumah lps 2 tnya,,weh mndi ke blum?? bcuk la...haaaa lbih kurang mcm 2 laa,,ape kes dtg rumah org tnya mndi ke blum..isshhh2
tp itu hnya contoh tau,,hnya rekaan smata2..tp what you're gonna do??

~ jawab jer prtnyaan teman korang tu acuh tak acuh.hehe jahat x,,,sbgai contoh kalau dia brtnya korang nk ke mna?? jawab jer,"ADALA..RAHSIA"berikn senyuman smbil knyitkn mata..haha confirm dia x tnya dh..

~ kalau dh brkali2 jwapan sma diberi,psti dia mrasa hairan dan sudah mula faham mngapa korang brbuat dmikian.kalau x pun,stiap kali mlihat dia dtg dkt korang,,korang msti cpat2 sibukkan diri dgn mndngar iPod atau mp3..

~ boleh juga gna tktik ni..stiap kali dia mula mnyoal apa aktviti yg bakal dlakukan,,korang msti cpat2 mmberi jwapan..heehe msti dia akan merasa pelik dan x kn brtanya lg..

~kalau semua taktik x mnjadi jgk,,lbih baik korang trus terang jew..mgkin itu jlan yg trbaik..cuba bwa brbincang dari hati ke hati dgnya..jgn brbincang dari kaki ke kaki plak hehe dan jgn gnakan kekerasan..biar dia tahu aper yg korang rasa slama ini..

~ britahu dia bhawa korang fham dia cuba ambil berat ttapi sstngah prkara itu trlalu pribadi bg korang semua,,jdi korang mmerlukan sdikit ruang..Ingtkan dia,stiap org psti mmpunyai rhsia pribadi  yg x boleh dikongsi.psti dia akn fham...


haaa..boleh x korang brtrus terang??
ermm mybe itu jlan pnyelesaian nyer..okey
sblum wani mgakhiri entry ni wani ada srangkap pntun

Kalau ada sumur di ladang,
Boleh wani menumpang mandi,
Kalau ada umur yang panjang,
 wani akan update blog lagi ...
 
okey..byee assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...